Ajjj !!!

Skadat fingret/handen

Jag och oliver var på svenska lektion då hade vi 5 min rast o då så slängde han en papper bit som va i en boll i klassrummmet vi orkade nt gå ut då slängde han på mig o Johanna efter ett tag sprang jag o Johanna o tog pappret och slängde på han då råkade jag slå mina fingrar i stolen samtidigt SKIT HÅRT som man tar i när man ska skjuta iväg en tennis boll på brännboll så hårt ville att han skulle få ont men nej då ja skulle få det istället :( :/♥

Åhhh Skolsköterskan satte på mig ett bandage typ Men om det värker och jag inte kan röra den och om det är svullet så blir det ryhov :((






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0