Monte carlo :)

Just nu sitter jag i soffan och tittar på Monte carlo Syrran ville att jag skulle se den. Haha Det är bra hittills. Kan rekommendera den :) Har gjort en smootihe fast den blev inte lika god haha :P Idag har jag bara suttit vid datorn och tagit det lugnt. Ikväll var jag i stallet och tvättade benen oså för hagen är jätte lerig :( Red inte idag men jag red igår kan ju berätta om det. Jag red ut barbacka och tog massa kort blev JÄTTE fina bilder :D Kan lägga upp några. Imorgon ska jag inte göra något speciellt som jag vet än men man kan ju ändra sig. Snart är lovet Slut :( Börjar på Tisdag tror jag skulle gå halva dagen i skolan eller något sånt. på lovet har jag ridit varit med kompisar och varit i Danmark med mamma och Sara (syster) och mammas systers familj (Mina kusiner) Vi gick mycket där och tittade i affärer vi firade nyår där. Fanns pool på hotellet så vi badade jätte mysigt !♥Efter Monte carlo Ska ja sitta mer vid datorn och se på lite avsnitt eller något :)
Hörs imorgon och sov gott !♥♥








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0