Skolan..

Jaha hemma från skolan det var en rätt chill dag har 2 timmars rast och har bara idrott,slöjd och språk :) Slutade klocksn 2 och nu sitter jag som vanligt vid datorn men ska snart äta något.Har inte bestämt mig om jag ska till stallet och hälsa på Lefty saknar han såå !! ♥ Hoppas verkligen jag kan rida han på Måndag !!! 
 
Imorgon på gympan så ska jag och Johanna ha gympan vi ska först springa 3 varv som uppvärmning sen blir det dela sporthalln i 2 så halva kan spela basket o andra spelar fotboll.Vi är typ en sportklass. 
 
Ett tag sen saknade jag snön men nu känner jag att det bara kan bli sommar det är för kallt och så isigt ute ..
 
I helgen blir det nog inget speciellt.
 
Imorgon ska ja och Johanna till stan efter skolan behöver nya byxor :P 
Nu ska ja fixa mat ha en bra dag som är kvar kanske blir ett inlägg senare
 
Fråga så kan ja svara sen så jag kan göra något :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0