Stallet

Har precis kommit hem från affären.Idag var vi i stallet 8 och var där till 12 sen åkte vi hem och åt mat åkte till stallet vid 20 över 1 igen, mycket stallet. Då släppte vi in hästarna och så red jag barbacka innan lektionen började. Gick såå sjukt bra när jag red. Nu älskar jag han igen hahah var ju arg hehe sen Måndags :P Nu sitter jag och fikar med mamma.Sen ska jag sitta vid datorn ett tag.Sen blir det mat och duschen,städa lite på rummet med.Har varit mycket saker denna helgen :) Imorgon blir det skola och rida lektion. Idag kom det snö.När jag hämtade lefty i hagen hade han styltor och is bollar på hovarna (stackare) :(♥ Red lefty mycket på volter och böjde flyttade han lite för han var stel men det gick sjukt braa!! ♥♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0