Stallet

Studiedag idag nu har jag gjort mig klar för att åka till stallet.Hoppas jag kan rida han idag med fingret.Idag ska jag öva på fatningar från skritt i galopp osånt :) Och rida mycket böjt spår:D nu ska vi åka h en bra dag . efter stallet blir det mat hemma sen så åker jag och mamma och tittar på luftmadrass för jag ska på konfa läger och så är det bra och ha en hemma.sen skulle jag praoa på company fick veta det igår ska nog bli kul :) måste gå nu blir mer om hur det gick när jag red !!
 
 
 


Kommentarer
alexandra

Gud va fina ni e!:D

Svar: naww tack :) <3
ebbassjoberg.blogg.se

2014-01-31 @ 18:52:06
URL: http://alexandrafaldt.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0