Stallet :)

Kom hem från stallet nyss,vi hade morgonen. Det gick rätt snabbt för vi har många som hjälpte till. I kväll blir det ridlektion. På morgonen i stallet brukar man 
 
  • Ge mat 
  • vatten inne och ute
  • mocka 
  • släppa ut de i olika hagar 
  • soppa
  • mocka ute boxar 
Vi var där vid kvart i 8 typ och kom hem 11 :)
Mamma håller på med maten nu.
 
Idag ska jag vara med johanna (bästis) Tror hon skulle hänga med mig till stallet när jag rider min lektion. Jag hoppas verkligen att Lefty sköter sig i kväll senaste gångerna har det inte gått så bra. Han har vilat rätt mycket och stel och slänger med huvudet, vi ska kolla upp det med huvudet vi tror det är något med damm eller något. När man börjar rida så gör han inte det,men efter ett tag börjar han.
 
 
Nu ska jag se om maten är klar så ha det bra!
Blir nog ett inlägg till sen :)
 
 
Har igentligen glasögon men jag anväder linser. 
Många har glömt bort att jag har glasögon så försöker använda linserna varje dag om jag inte bara är hemma :)
((tänkte att ni borde tycka det var konstigt att jag har glasögon på några bilder och utan på andra ))
Nyaste bilderna har jag inte glasögon på men har det på alla gamla bilder :)↓↓
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0