Svar!

Vad fick dig att börja blogga? 
*Hade bloggat innan och tänkte kan ju börja blogga igen :)

Hur många läsare har du per dag?
*30 typ lite olika 

Vad tycker du om min blogg? 
*jätte fin Julia :)

Om du fick rida vilken häst i hela världen, vilken skulle det vara och varför? 
*Lefty för ja älskar verkligen honom
 
Tack för frågorna julia :)
 
 
Hur länge har du ridit? 
*Typ 8-9 år

Bästa minne på hästryggen? 
*När jag red Lefty tror jag :)

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon kronor? 
*Köpa massa saker till Lefty,Så han bli mer bortskämd

Beskiv din drömponny. 
*Titta på Lefty :D
 
Tack för frågorna Emelie
 
 

Dressyr/hoppning

*Båda och 

Kompisar/leffty 

*Båda 
Ridkompisar/klasskompisar 

*Man vill kunna rida med någon men också gå i skolan med :)


C-ponny/D-ponny 

*D så man inte växer ur den för snabbt Lefty är D


Singel/förhållande 

*singel:P


Glass/godis 

Båda och älskar verkligen båda !!


Myskväll/bio 

*Båda är mysigt myskväll tror jag :)

 


Bästis/många vänner

*Rätt så många vänner och bästis :)

Tack för frågorna vem du nu är :)

 

 

Tack för alla frågor !! :)

 

 
 

 

 

 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0