Torsdag!!

Torsdag idag har varit i skolan,rätt chill dag,har ju bara 3 lektoner :) .Idag har jag inga planer Sara rider, jag sitter vid datorn hela kvällen :P Förlåt för dålig uppdatering för jag har varit trött. Vi såg en film på språket som hette ace ventura
 http://www.swefilmer.com/ace-ventura-when-nature-calls-1995/den-galopperande-detektiven-rider-igen-1995-video_3318d2b5c.html
 
Såg inte hela men det var en komedi,man skrattade rätt mycket i början :)
 
Imorgon är det Fredag snart helg så skönt för det har inte varit så lätt att somna på nätterna :) 
Imorgon har vi lite fler lektioner går från 08:20 till 15:15. Vet inte om jag eller sara ska rida. Vi har stallet i helgen,det är rätt okej att ha stallet men ingen direkt jag brukar rida med.
 
Hörs imorgon alla söta läsare ! ♥
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0