Trött ...

Har inte sovit så många timmar inatt,la mig lite över 1 somna typ 2 och skulle gå upp halv 9 bara för att gå i kyrkan -.- Har haft lite problem med sömnen när det med fingret hände ,vet nt riktigt varför det gör väldigt ont jag tror verkligen jag har en spricka pappa ska se på den när han kommer hem från jobbet. ((Om ni vill veta vad som hände med fingret finns det i några gamla inlägg))'
 
Det blir ju ingen ridning i morgon sara får rida min lektion.Saknar han otroligt mycket.Kanske åker upp någon dag denna veckan och bara hälsar kan ju inte göra så mycket annan :(
 
Nu väntar jag på att mamma ska göra klart maten.
 
På min to do lista står det..
  • Duscha (((mamma får tvätta håret på mig :P )))
  • gå till pappa
  • städa 
  • bara ta det lungt
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0