åskigtsinlägg

Kom ihåg det är det jag tycker !!
 

 

åsikt 1 : Att många tjejer säger att det aldrig kommer använda något tex eyeliner eller mascara eller vad det nu är , men efter några veckor så står det där med eyeliner eller mascara eller något  Och det ska hålla på med håret och tycka titta mitt "fina hår". Man behöver inte synas hela tiden tagga ner lite chilla.

det var en sak jag stör mig på ;) 

 

åsikt 2 Att vi som rider eller har egen häst eller rider så ska alla killar bara jag åt nyss hästkött tyå åt nyss din häst till middag man bara jasså men jag red den ju liksom och att hästar är frukt för det är ju inte änns sant för att hästar är djur ingen frukt !!! Man är inte cool om man säger så för det är igentligen bara töntigt det är säkert bara för man själv är osäker ! 

 

åsikt 3 visst alla kan ljuga och vara dryga men säg sanningen  om du och din kille eller tjej ska vara som ni har bestämt och då så säger en jag kan inte jag ska åka iväg fick precis veta det men fråga dina föräldrar först om ni ska göra något den dagen.

 

Det som är häst tjejer låt de det är ju inte så att det drabbar er om vi rider efter skolan det är ju inte så att man rider med hästen till skolan på skoltid liksom.!

 

Det viktigaste är inte och vara fin ....... <3

Hoppas ni gillar det och glöm inte 

HÄR MINA ÅSIKTER ;) <333

 

 

Ni kan kommentera era åsikter kanske håller med er ;)

 

 
 

 

 


Kommentarer
Kolla in våran blogg :)

Hej! Kolalde in din blogg idag och tyckte att du skrev jätte bra inlägg, kolla gärna in våran blogg :)

2014-03-06 @ 14:39:29
URL: http://braigbloppis.blogg.se
Kolla in våran blogg :)

Hej! Kolalde in din blogg idag och tyckte att du skrev jätte bra inlägg, kolla gärna in våran blogg :)

2014-03-06 @ 14:39:30
URL: http://braigbloppis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0