ÅHH

Ska fick en jätte bra kommentar !!!! tack  <3
DU/ni skrev att jag hade fin blogg och att jag var en bra bloggare :D hur glad blir man inte !!!
 
 
Okej nu sitter jag vid datorn.Efter skolan gick jag till tåget för jag skulle till tandläkaren.Det gick väll bra där jag hade inga håll :) har ätit och duschat nu och ska snart lägga mig är super trött. Imorgon så är det sportdag i skolan jag ska åka skridskor :P Efter skolan ska ja gå hem sen på kvällen typ ska jag ha utvecklingssamtal :) hoppas det går bra :) SÅÅ sjukt skönt med lov snart känner jag bah,skönt men sovmorgon och slippa tänka nu är det skolan.
ska dra nu men ha en jätteee bra kväll så hörs vi imorgon om jag inte har fullt upp och inte hinner blogga.
((förlåt om jag inte hinner blogga så mkt för jag har verkligen mycket och göra )))) :
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0