Äntligen hemma ! 😂❤️👍😉☺️

Kom typ nyss hem från prao slutar tidigare för jag rider ju på måndag men sara ska rida åt mig idag för jag har inget lust för att rida Lefty har tappat en sko och har ingen lust att rida ridakolehäst  👎Men aja nu är jag hemma efter en tuff dag på prao igen.
Jag börjar 10 slutar 5 men somsagt va hemma tidigare pg ridning✌️
När jag kom till prao så fick jag damsuga som förra måndagen hela affären kontoret och köket sen putsade jag alla speglar och packade upp kläder och larmade de typ ☺️😉😛
Men skit skönt och va hemma ska bara ta det lungt och chilla ha en bra fortsättning på dagen så hörs vi ❤️😉😊☺️😍






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0