Gratis

Efter praon så sa de att jag skulle gå och titta på jeans som kostar 500 så gick vi fram dit då sa de att jag bara skulle ta ett par för att jag har varit helt otroligt grym de här 2 veckorna 😂👍hade ju en överraskning till dom me ❤️De fick typ choklad 👍✌️Men nu sitter jag och tittar på let's dance vet igentligen inte varför gillar ju inte änns det de bara dansar 😂😂Men är sååå sjukt trött så jag orkar inte gå in i mitt rum till datorn 👍Men nu ska jag försöka hålla mig vaken resten av kvällen.
I helgen har vi stallet så det blir mycket stall i helgen hoppas jag hinner blogga lite då och då.kommentera om ni vill se mina nya byxor jag valde 👍❤️








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0