Stallet 👍

Kom hem frĂ„n stallet för en liten stund sen dĂ„ Ă„t jag mat och nu sitter jag och bloggar,tĂ€nkte berĂ€tta om hur det gick pĂ„ hoppningen.Kan ju sĂ€ga att det gick sĂ„ hĂ€r bra 👍👍👌vi hoppade studs men vi hade en liten hĂ€st med och lefty har ju lĂ€nga galoppstrĂ„ng sĂ„ jag var tvungen att korta hur mycket somhelst men det gick ass bra Ă€ndĂ„ đŸ‘đŸ‘Ă€r super nöjd över han idag😘TĂ€nkte ta pĂ„ mig mjukis och se pĂ„ nĂ„gon film om jag hittar nĂ„gon bra 😜 Tror inte det blir nĂ„got mer inlĂ€gg ikvĂ€ll kanske.👎frĂ„gade johanna nyss om vi ska Ă„ka till stan imorgon.👍isĂ„fall ska ja köpa ett nytt iphone skal har saras har inget eget.âœŒïžđŸ˜‚Ha en as go kvĂ€ll sĂ„ hörs vi !! 😘😄😎💋💋👍👌










Kommentarer
Patricia Karlsson

Fin blogg du har! :D

LÀs gÀrna min som handlar om Mobbning och nÀthat.
Tidningen samt Storbloggare har uppmÀrksammat den.

-LÀsare hör av sig och berÀttar om sin uppvÀxt med konstant mobbning i skolan samt vÄld..
FruktansvÀrt rörande historia!

LÀs hela historien pÄ bloggen.

http://patriciakarlssons.blogg.se/2014/february/en-rorande-historia-2.html

Svar: Naww tack lĂ€ser gĂ€rna din blogg 👍
ebbassjoberg.blogg.se

2014-02-10 @ 20:37:20
URL: http://patriciakarlssons.blogg.se


Kommentera inlÀgget hÀr:


Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg đŸ‘â€ïž

RSS 2.0