Final

Idag är det final i melodifestivalen det ska bli kul vem som vinner men jag tror jag vet vem som vinner ❤️Imorgon är det Söndag då blir det mycket chill dag haha.Har köpt världens godaste mat seriöst älskar det jag fick köpa ica mat dom man tar själv av mamma innan så jag tog mycket gott och jag tog 5 mini kyckling spet sååå sjukt gott !! Ska äta det till melodifestivalen tror jag 👍😂❤️


Red ju lefty idag först mataki sen lite i ridhuset mataki var för blåsigt men inne i ridhuset gick han seriöst !!! Som en klocka är sååååå sjukt stolt över han idag han lyde mig direkt låg fint i form hela tiden väldigt mjuk och fin love you ! ❤️TAGGA hoppning på Måndag hoppas det går lika bra,han var varit rätt seg några veckor nu :(( hoppad han är lite pigg på måndag annars blir det tråkigt och hoppa han om han inte bjuder framåt  ❤️❤️





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0