lite om dagen

När jag kom hem satt mamma sara och Saras kompis och mamma hade en kompis vi fikade sen drog vi till stallet och lämnade Sara o hennes kompis där sen åkte vi en sväng och så kom jag mamma o hennes kompis till stallet när Sara skulle hoppa lefty :) Det gick skit bra han var jätte duktig och ändå mjuk fast det är hoppning tror Sara rider imorgon med :( jaa nu står alarmet på 08:20 vill ligga kvar i sängen innan jag måste gå upp. Ska typ gå upp från sängen 20 i ska åka 10 i 10 till kyrkan sen.
Imorgon blir det kyrkan först sen vet jag faktiskt inte mer har inte bestämt något.

Hoppas det var läsbart inlägg !! :)♥♥











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0