Godmorgon alla :)♥

Filmer va riktigt bra igår, kan verkligen rekommendera den!Nu ligger jag i sängen ska snart gå ch äta frukost;) Tänkte att jag skulle lägga mig tidigare om kvällarna så det blir lättare när man börjar skolan,Men såklart inte.Jag somnade inte förens halv1 typ
Det blir tidigare ikväll för vi ska ha stallet på morgonen. Igår när jag och mamma var i stallet så hämtade vi han i hagen. Seriöst man fastnar verkligen om man står stilla en liten stund bara. Mamma fick hämta han hade inte stall kläder. Jag stog vid grinden och väntade. Vi tog han direkt till vatten spiltan för han ben var leriga. Efter borstadet så åkte vi hem och tittade på film :) Tror jag rider idag ni får veta mer om det i ett annat inlägg :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ebbassjoberg.blogg.se

Instagram:Ebbasjjoberg 👍❤️

RSS 2.0